Відображення графічних об'єктів засобами мови програмування

 Графічні примітиви можна малювати за їх координатами на координатній площині, частина якої розміщена на формі. Для цього  використовується її властивість Canvas. Кожна точка на формі має свої координати та колір. Для кожного графічного примітива можна задати значення властивостей його контуру та внутрішньої області.
       Графічні примітиви в проектах Lasarus можна створювати також,  використавши компонентФігура.  Цей компонент має властивості, значення яких визачають колір і стиль контуру та внутрішньої області.
       Можна відображати зображення, що містяться в зовнішніх файлах. Для цього призначений компонент Область зображення.

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Розділи, колонтитули, стилі, структура в текстових документах.

Практична робота №2 "Конфігурація комп'ютера під потребу"